NEWS
Retail - czym to ugryźć?
Zakończyliśmy kolejne warsztaty dla szefów działów handlowych i logistycznych sieci retailowych. Warsztaty poświęcone były organizacji wdrożeń systemów wspierajacych procesy biznesowe w organizacjach handlu detalicznego tak dóbr szybko-, jak również wolnorotujących

Celem warsztatów jest przygotowanie firm do bezpiecznego wyboru strategii informatyzacji, jak i zakończonego sukcesem wdrożenia.

 

Idea warsztatów pojawiła się po dochodzących do nas sygnałach o kolejnej dużej sieci handlowej, która podeszła do wdrożenia systemu informatycznego tak jak do klasycznego wdrożenia systemu ERP.

 

Systemy ERP w swoim założeniu dedykowane są do obsługi procesów produkcyjnych, dystrybucyjnych, logistycznych w organizacjach o zupełnie innych potrzebach niż nowoczesna sieć detaliczna.

 

Dla dobrej obsługi sieci handlowej potrzebne są narzędzia, pozwalające na:

 

  • Prognozowanie sprzedaży.
  • W zależności od branży:
  • zarządzanie kolekcją,
  • zarządzanie partią, datą ważności.
  • zarządzanie numerem seryjnym i serwisem.
  • Zarządzanie danymi podstawowymi - w zupełnie innym modelu niż w klasycznym systemie ERP.
  • Zarządzanie siecią, zapasy sieci, obsługa franszyzy – Informacje o wielkości bieżących zapasów w całej sieci dystrybucji
  • Zarządzanie ceną i promocjami.
  • Planowanie dystrybucji – push i pull
  • Obsługa usług dodanych
  • Operacyjne towarowanie sklepów
  • Zarządzanie wielokanałową sprzedażą (nie tylko POS, ale eCommerce, infolinia itp)
  • Dzierżawę produktów
  • Zarządzanie serwisem
  • Obsługę reklamacji i zwrotów

 

Nasi eksperci posiadając wieloletnie doświadczenie w organizacji sieci handlowych, logistyki dystrybucji, wdrożeniach systemów IT w branży retail omawiają podczas warsztatów największe zagrożenia stojące przed firmami planującymi wybrać nowy system. Prezentują także najlepsze praktyki rozwiązań IT dla branży handlu detalicznego, wspólnie z uczestnikami odnoszą je do realnych scenariuszy.

POWRÓT
EN